Întrebări frecvente

Dacă am greșit datele de facturare, se poate reface factura?

Da, factura inițială poate fi stornată și refacturată cu datele corecte numai dacă este vorba de aceeași luna contabilă. Pentru a solicita refacturarea, trebuie să ne contactezi la numărul 0256-274.839, interior 888.


Ce fac dacă am primit un card cadou și am încercat să îl folosesc la o comandă, dar nu se aplică?

Dacă ai încercat să utilizezi un card cadou și nu se aplică, în primul rând asigură-te că ești logat în contul tău. Verifică valabilitatea cardului cadou și vezi dacă produsul pe care vrei să îl comanzi face parte din categoriile participante la campanie. Dacă ai verificat toate elementele menționate anterior și nu reușești să aplici cardul cadou, te rugăm să ne contactezi la numărul 0256-274.839, interior 888.


Cum recuperez un card cadou pierdut?

Dacă ai pierdut un card cadou, trimite mail la adresa suport@skygroup.ro, menționând adresa de e-mail asociată contului tău din site și perioada de emitere a cardului cadou. Dupa verificarea datelor, vei primi pe e-mail mesajul ce conține cardul cadou solicitat. Daca adresa de e-mail nu coincide cu cea asociata contului tău din site, cardul cadou nu va fi retrimis.


Ce trebuie sa fac dacă am primit un produs nou defect?

Contactează-ne la numărul 0256-274.839, interior 888 sau prin e-mail la adresa suport@skygroup.ro, iar noi iți vom indica cea mai bună soluție pentru rezolvarea solicitării tale.


Cum procedez dacă produsul s-a defectat în timpul utilizării?

Dacă produsul s-a defectat și se afla în perioada de garanție, completezi formularul de garanție și il trimiți la adresa noastră cu aceeași firmă de curierat cu care l-ai primit. Transportul este gratuit, iar produsul va fi reparat sau înlocuit. Dacă optezi pentru o altă firmă de curierat, tu vei achita taxele pentru transport.


De ce să comanzi online?

Dacă plasezi o comandă online, ai o serie de avantaje:

  1. Poți lansa comanda la orice oră;
  2. Ordinea înregistrării comenzilor se pastrează;
  3. Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii;
  4. Poți verifica din contul tău SkyOnline statusul comenzii.

Când se livreaza comanda mea?

Pentru produsele vândute de SkyOnline, imediat ce comanda va fi inchisă și predată curierului, vei primi un e-mail de notificare. Din acest moment livrarea ar trebui să se faca în maxim 24-48 de ore. Poti urmari statusul comenzii tale intrand in contul de client SkyOnline, la sectiunea "Comenzile mele". Pentru produsele vândute de către un partener SkyOnline, comanda ta va fi livrată prin curier în aproximativ 24-48 de ore. Termenul concret de livrare îți va fi comunicat de către partenerul SkyOnline.


Ce se întamplă cu cardul cadou dacă returnez produsul?

Dacă returnezi produsul în perioada de valabilitate a cardului cadou, acesta se reactivează după emiterea facturii de stornare, și vei putea refolosi seria cardului cadou la lansarea comenzii următoare. Dacă stornarea este efectuată după finalizarea perioadei de valabilitate a cardului cadou, valabilitatea acestuia va fi prelungită cu 14 zile de la data stornarii, timp în care trebuie să lansezi o altă comandă pentru a beneficia de reducere.


Cum procedez dacă am un produs defect din categoria Electrocasnice mari?

Dacă ai un produs defect din categoria Electrocasnice mari, trebuie sa verifici certificatul de garanție de la producător și să contacteazi service-ul autorizat specificat. Ei îți vor da toate detaliile necesare, în funcție de defectul reclamat.


Cum știu dacă produsul se poate returna?

Un produs se poate returna dacă este în aceeași stare în care a fost livrat (nu prezintă: zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsă, ambalaj incomplet, etc.).


În cât timp de la efectuarea returului primesc banii înapoi?

Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre SkyOnline, în contul indicat la completarea Formularului de retur. Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va efectua în contul respectiv. Dacă optezi pentru card cadou, vei primi pe adresa ta de e-mail cardul cadou.


Ce fac în cazul în care nu am primit cardul cadou?

Cardul cadou se trimite pe adresa de e-mail menționată de tine. În cazul în care ai verificat atât folderul Inbox, cât și folderul Spam, și nu ai primit cardul cadou, îți recomandăm să ne contactezi la numarul 0256-274.839, interior 888.


Cum procedez dacă nu am primit certificatul de garanție?

Intră în contul tău SkyOnline și accesează rubrica "Garanțiile mele" din meniul "Contul meu" și selectează produsul pentru care dorești garanția. Apasă pe "Descarcă" și salvează documentul. În cazul în care nu exista un certificat de garanție în contul tău și nu l-ai găsit nici în colet, te rugăm să ne contactezi la numărul 0256-274.839, interior 888 în maxim 48 de ore de la livrarea comenzii.


Ce fac dacă nu am primit factura în colet?

Imediat după ce comanda ta a fost facturată poți descarca factura din contul tău de client. Intră în secțiunea Comenzile mele din cont, selectează comanda, descarcă factura și salveaz-o sau printeaz-o. De asemenea, în momentul în care comanda ta este predată curierului îți vom trimite un email cu detaliile de livrare, din care vei putea descarca și factura.


Cum procedez pentru a returna un produs dacă nu sunt mulțumit de el?

Verifică dacă produsul poate fi returnat și apoi completează “Formular de retur” în maxim 14 zile de la data primirii produsului. Produsul trebuie returnat în aceeasi stare în care a fost livrat, în ambalajul original.


Pot adauga un card cadou după finalizarea comenzii?

Nu se mai poate adauga cardul cadou dupa trimiterea comenzii. Dacă vrei totuși să il utilizezi, trebuie să anulezi comanda finalizată și să o refaci.


Cum procedez dacă am un produs defect vândut și comercializat de către partenerii SkyOnline?

Dacă achiziționați produse de la partenerii SkyOnline, veți primi la livare un certificat de garanție pentru fiecare produs. Certificatul cuprinde toate detaliile centrului de service care asigura reparațiile pe durata termenului de garanție. Garanția produselor achiziționate de la partenerii SkyOnline este asigurată de către partenerul care a vândut produsul sau de către centrul de service autorizat al producătorului, după caz.


Cum pot anula sau modifica o comandă lansată?

O comandă lansată poate fi anulată sau modificată telefonic la numărul 0256-274.839, interior 888.


Cum procedez dacă am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite produse?

Dacă ai verificat și ai constatat că îți lipsesc anumite produse din colet, trebuie să ne contactezi la numărul 0256-274.839, interior 888 în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi solutionată pozitiv.


Produsul primit prezintă un defect fizic. Cum procedez?

Dacă produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart, etc.), îți recomandăm să nu il folosești și să ne comunici situația în maxim 48 de ore de la livrare, pe adresa de mail suport@skygroup.ro sau la numărul 0256-274.839, interior 888.


În cât timp este reparat un produs defect?

Termenul maxim de remediere în service a unui produs ce intră sub incidenta Legii 449/2003, actualizată, este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în unitatea service.


Ce pot face dacă am pierdut certificatul de garanție?

Dacă ai pierdut certificatul de garanție și nu există unul în contul tău de client, te rugăm să ne comunici acest aspect pe adresa de mail suport@skygroup.ro sau la numărul 0256-274.839, interior 888.


Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, te rugăm să ne comunici acest aspect pe adresa de mail suport@skygroup.ro sau la numărul 0256-274.839, interior 888, împreună cu datele comenzii și denumirea produsului livrat.