Suport clienți

Dacă nu găsești mai jos răspunsul la întrebările tale, poți oricând să ne suni. Echipa noastră de operatori este pregătită să îți ofere suport de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-18:30 la numărul de telefon 0256-274.839, interior 888 sau pe adresa de e-mail suport@skygroup.ro

În afara orelor de program menționate mai sus, toate mesajele vor fi înregistrate și se vor procesa în următoarea zi lucrătoare.

Întrebări pe care le ai înainte de a comanda

1. Am primit un card cadou și am încercat să îl folosesc la o comandă, dar nu îl pot aplica. De ce?

De cele mai multe ori nu poți aplica pe o comandă cardul cadou câștigat într-o campanie pentru că produsul pe care vrei să îl cumperi nu face parte din categoriile participante la campanie sau din cauza că nu ești logat în contul tău. Așadar, verifică dacă produsul ales de tine face sau nu parte din categoriile participante la campanie și dacă ești logat în cont.

Dacă produsul face parte din categoriile participante la campanie și nu reușești să aplici cardul cadou pentru plata comenzii, te rugăm să ne contactezi la numărul 0256-274.839, interior 888.

2. De ce nu pot plati comanda online, cu cardul?

Verifica inca o data ca ai introdus corect datele cardului tau. Introducerea gresita a datelor cardului este cel mai frecvent motiv pentru care plata cu cardul nu functioneaza. Daca ai introdus corect datele cardului tau si nu reusesti sa platesti, te rugam sa ne suni la numerul 0256-274.839, interior 888.

3. Pot folosi bonuri cadou pentru a achita o comandă?

Nu putem accepta bonuri cadou pentru plata comenzilor. Pentru a vedea care sunt modalitatile ți facilitățile de plată ale unei comenzi intră aici: http://www.skyonline.ro/checkout/#payment

Întrebări despre comandă

1. Cum procedez pentru a plăti online o comandă dacă nu vreau să o mai achit cu numerar?

Dacă după ce ai înregistrat comanda te-ai răzgândit în privința modalității de plată și vrei să o plătești cu cardul online te rugăm să ne suni la numărul 0256-274.839, interior 888 și îți vom trimite un link pentru efectuarea plății online.

2.Cum procedez dacă vreau să modific comanda (vreau alt produs decăt cel comandat)?

Dacă nu ai primit încă produsul pe care l-ai comandat și nu îl mai vrei, te rugăm să ne suni la numărul 0256-274.839, interior 888.

Dacă ai primit deja produsul, completează și trimite-ne formularul de retur

3. De ce nu îmi apare la statusul comenzii că este “Anulată” dacă am optat pentru anulare acum câteva minute?

De obicei, dacă comanda ta a fost deja facturată, chiar dacă ai anulat-o, poate dura câteva ore până când statusul acesteia se actualizează în istoricul de comenzi. Te rugăm să verifici iar statusul comenzii tale în câteva ore.

Întrebări despre livrare

1. Când se livrează comanda mea?

Pentru produsele vândute de SkyOnline, imediat ce predăm curierului comanda ta vei primi un email care va conține dată estimativă de livrare.

De asemenea, poți urmări în orice clipă statusul comenzii tale intrând în contul de client SkyOnline, secțiunea Comenzile mele, Status

2. Când se livrează comanda mea dacă produsul este vândut de un partener SkyOnline?

În general, comenzile care conțin produse vândute de partenerii SkyOnline Marketplace sunt livrate de către curier în 24-48 de ore. Termenul concret de livrare îți va fi comunicat de către partenerul SkyOnline Marketplace.

Întrebări post-cumparare

1. Cum pot returna produsul dacă nu sunt mulțumit de el?

Dacă produsul este vândut de SkyOnline, îl poți returna în termen de 14 de zile de la data livrării, completând și trimițându-ne acest formular de retur

Dacă vrei să returnezi un produs cumpărat de la un partener SkyOnline Marketplace, te rugăm să intri în pagina dedicată partenerului, să verifici politica de retur și să îl contactezi pentru returnarea produsului.

2. Cum procedez dacă am primit produsul deteriorat?

Dacă ai primit produsul deteriorat urmează pașii: