tzebyshop : Politica de retur

Ne puteti returna produsul (produsele) cumparat (cumparate) si achitat (achitate) in termen de 30 zile de la primirea acestuia (acestora), in urmatoarele situatii:

- Produsul este deteriorat sau defect;

- Ati primit alt produs decat cel comandat;
Pentru motivele aratate mai sus aveti la alegerea doua optiuni:

1. Vom inlocui produsul deteriorat, caz in care nu va mai trebui sa achitati dumneavoastra contravaloarea transportului. Va rugam sa verificati continutul pachetului primit in prezenta agentului transportatorului. Daca produsul este deteriorat, va rugam sa mentionati acest fapt pe formularul de transport si sa reclamati imediat acest fapt la serviciul nostru de produse deteriorate. Daca pachetul ajunge la dumneavoastra deteriorat, va rugam sa refuzati primirea acestuia. In caz contrar, orice reclamatie ulterioara este nula. Daca constatati ulterior ca produsul este defect, va rugam sa ne contactati pe aceeasi adresa: office@tzebyshop.ro

2. Veti primi integral suma pe care ati cheltuit-o, inclusiv taxele de manipulare, expediere si transport. Veti primi prin e-mail instructiuni cu privire la punerea in practica a optiunii alese.

RETURNAREA PRODUSULUI

Conform O.G. 130/2000 - S.C. TZEBYSHOP S.R.L. va inlocui produsul necorespunzator in termen de 15 zile, iar in cazul in care nu se va putea face inlocuirea, in 15 zile va restitui contravaloarea acestuia. In aceste conditii clientul are obligativitatea de a ne anunta pe email sau telefonic in termen de 24 de ore de la primirea coletului.

- Produsul trebuie returnat, pe cat posibil, in ambalajul original, insotit de factura si chitanta, originale.

- Costurile transportului la retur nu se inapoiaza. Vom accepta numai pachetele care au taxe de transport preplatite.

- Produsul returnat trebuie asigurat la valoarea lui reala prin transportator. Confirmarea de primire este obligatorie.

- Returnarea banilor se face prin aceeasi metoda prin care ati efectuat plata.