SkyOnline N : Livrare comandă

Produsele comercializate sunt livrate folosind serviciile de curierat Nemo express si TNT. Termenul de livrare este de 2-4 zile lucratoare, in functie de destinatia fiecarui colet. Pentru comenzile cu modalitate de plata OP, termenul de livrare se calculeaza incepand cu ziua confirmarii platii.

Costul transportului este de 19 RON daca valoarea comenzii este mai mica de 99 RON fara TVA. Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

Produsele comandate au asigurare, valabila pe intreaga perioada a transportului, pana in momentul livrarii.
Constatarile referitoare la integritatea coletelor se vor face in prezenta agentului curier. Reclamatiile ulterioare privind integritatea produselor, in cazul in care nu s-au mentionat daune pe documentul de transport, nu vor fi acceptate.

După plasarea comenzii, poți urmări statusul acesteia din "Contul meu", cu posibilitea selectării butonului "Comenzile mele" și vezi status comanda.

Dacă ai nevoie și de alte informații decât cele afișate în contul tău, colegii noștri de la Suport clienți așteaptă să îți preia apelul în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 09:00-18:00, la numărul: 0256-274.839, interior 888. După intervalul menționat, toate mesajele vor fi înregistrate și vor fi preluate în următoarea zi lucrătoare.

Modificare sau anulare comandă

Dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede (înainte de procesarea ei) la numărul de telefon 0256-274.839, interior 888. Colegii noștri de la Suport clienți vor face tot posibilul să îți modifice sau anuleze comanda. De asemenea, posibilitatea anulării unei comenzi sau livrări este disponibilă și din contul tău de client, secțiunea "Comenzile mele".